Klachtenregeling

Klachten
Kids2care Kinderthuiszorg wil altijd de hoogste kwaliteit zorg en dienstverlening leveren, heeft u suggesties dan horen wij dit graag van u.

Verbeteringen, vragen en opmerkingen?
Maak het bespreekbaar, de meest eenvoudige en snelle manier is om de betrokken medewerker direct aan te spreken of leg uw opmerking voor aan de leidinggevende of directie van de desbetreffende vestiging.

Interne klachtencommissie Kids2care kinderthuiszorg
Een tweede optie is om de kwaliteitsmedewerkers van Kids2care Kinderthuiszorg van de desbetreffende vestiging een brief of een email te sturen. Zij komen binnen vier weken met een oplossing, zoals een gesprek of conflictbemiddeling. U kunt bij klachten ook contact opnemen met de hoofdvestiging van Kids2care Kinderthuiszorg.

Externe klachtencommissie Kids2care kinderthuiszorg
Indien bovenstaande oplossingen niet voldoen of wilt u dat een onafhankelijke partij over uw klacht oordeelt? Leg dan uw klacht voor aan de externe en onafhankelijke klachtencommissie van Kids2care Kinderthuiszorg. Kids2care is aangesloten bij de klachtencommissie van Klachtenportaal.

Het klachtenreglement
Het klachtenreglement van Klachtenportaal Zorg vindt u op de website van Klachtenportaal Zorg.

Adres klachtencommissie Klachtenportaal Zorg
Klachtenportaal Zorg
Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen
Klachten dienen schriftelijk te worden ingediend op bovenstaand adres.

E-mail van Klachtenportaal Zorg: info@klachtenportaalzorg.nl